دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 دی 1397 - 11:29
تا 2 بهمن ادامه دارد؛

آغاز پذیرش در ششمین مسابقات فوتسال دانشجویان پسر وزارت بهداشت

سامانه ثبت‌نام در ششمین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی دانشجویان پسر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب تا دوم بهمن‌ماه باز است.
کد خبر : 350599

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از مفدا، ششمین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی دانشجویان پسر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ایام دهه مبارک فجر و طی روزهای ۱۰ تا ۲۰ بهمن‌ماه به میزبانی وزارت بهداشت و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مازندران در خزر آباد ساری برگزار خواهد شد.


سامانه پذیرش و ثبت‌نام تیم‌ها برای حضور در ششمین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی دانشجویان پسر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب باز شده و دانشگاه‌های متقاضی حضور در این رویداد ورزشی فرصت دارند تا دوم بهمن‌ماه با ورود به سامانه، نسبت به ثبت‌نام در سامانه پذیرش اقدام کنند. ۶۰ دانشگاه علوم پزشکی برای حضور در این دوره از مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند.


دانشگاه‌های متقاضی برای حضور در این دوره از رقابت‌ها می‌توانند با رعایت و لحاظ کردن مقررات فنی و موارد زیر نسبت به ثبت‌نام در سامانه پذیرش، اقدام کنند.


زمان برگزاری مسابقات فوتسال دانشجویان پسر وزارت بهداشت


قرعه‌کشی مسابقات پس از ثبت‌نام تیم‌ها در سامانه پذیرش در محل تربیت‌بدنی ستاد انجام خواهد شد. ورود تیم‌ها از ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه ۱۰ بهمن است و زمان شروع مسابقات از صبح روز ۱۱ بهمن‌ماه و زمان خروج تیم‌های باقی‌مانده در مرحله پایانی روز شنبه ۲۰ بهمن‌ماه خواهد بود.


شرایط شرکت در مسابقات فوتسال دانشجویان پسر وزارت بهداشت


دانشجویانی می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند که در سالن تحصیلی ۹۷-۹۸ ثبت‌نام کرده و یا هنوز با دانشگاه تسویه‌حساب نکرده باشند. دانشجویانی که تاریخ فراغت از تحصیل آن‌ها  از اول مرداد ۹۷ به بعد باشد، می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند. دانشجویان میهمان جهت شرکت در مسابقات نیازی به مجوز از دانشگاه مبدأ ندارند. تعداد نفرات اعزامی یک تیم حداکثر ۱۵ نفر (۱۲ نفر ورزشکار، یک نفر مربی، یک نفر سرپرست و یک نفر همراه) بوده و دانشجویان عضو ۱۶ تیم فوتبال شرکت‌کننده در المپیاد ۹۷ تبریز نمی‌توانند در این مسابقات شرکت کنند.


هزینه سرانه اردویی مسابقات دانشجویان وزارت بهداشت


هزینه سرانه اردویی برای هر نفر شرکت‌کننده اعم از ورزشکار، مربی، سرپرست و همراه روزانه مبلغ ۶۰۰ هزار ریال است که باید برای هر نفر به مدت هشت روز محاسبه و به‌حساب شماره ۴۷۴۹۰۰۷۴۹۲ با شماره شناسه ۱۲۲۳ بانک ملت کد شعبه ۶۲۰۱/۸ چهارراه ولیعصر تهران به نام سرمایه‌گذاری صندوق رفاه دانشجویان واریز و فیش آن در سامانه پذیرش ثبت شود.


پذیرش و ثبت‌نام متقاضیان مسابقات دانشجویان پسر وزارت بهداشت


ثبت‌نام دانشجویان ورزشکار و سایر نفرات تیم اعزامی با توجه به شرایط زیر در سامانه پذیرش مسابقات و المپیادهای ورزشی معاونت فرهنگی و دانشجویی به آدرس https://tbmfd.behdasht.gov.ir انجام می‌شود. همه دانشگاه‌ها می‌توانند جهت ثبت‌نام در سامانه از کلمه کاربری و رمز عبوری که قبلاً جهت پذیرش و ثبت‌نام مسابقات قبل در اختیار داشته‌اند، استفاده کنند. دانشگاه‌هایی که فاقد کد کاربری و رمز عبور می‌باشند با شماره تلفن زیر تماس بگیرند. ورود اطلاعات در سامانه تا پایان وقت اداری روز سه‌شنبه دوم بهمن‌ماه ۹۷ امکان‌پذیر خواهد بود و پس‌ازآن سامانه بسته خواهد شد.


عکس‌های ورزشکاران و همراهانی که آپلود می‌شود، باید جدید و به‌صورت پرسنلی سه در چهار و با پس‌زمینه ساده بوده و حجم آن بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ کیلوبایت باکیفیت dpi ۲۰۰ باشد. بدیهی است آی دی کارت شرکت در مسابقات فقط با عکس‌هایی که با مشخصات فوق آپلود شده‌اند، صادر خواهد شد.


درصورتی‌که مشخصات دانشجویان (دانشجوی میهمان، فارغ‌التحصیل یا...) در بانک اطلاعاتی وجود نداشت، مشخصات دانشجوی موردنظر را کتباً به این اداره کل اعلام تا پس از اخذ استعلام در سامانه ثبت شود.


فیش‌های واریزی به شکل واضح اسکن شده و همراه با اطلاعات درخواستی در سامانه ثبت شود. از واردکردن نام دانشجو به‌عنوان مربی و یا سرپرست تیم خودداری کنید. تحویل آی دی کارت شرکت در مسابقات، روز ورود تیم‌ها ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه دهم بهمن‌ماه در محل پذیرش مسابقات واقع در خزر آباد ساری، کیلومتر چهار جاده اردوگاه‌ها، مجتمع پذیرایی پارمیس راه‌آهن انجام خواهد شد.


آی دی کارت شرکت در مسابقات در قبال ارائه اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و کارت بیمه ورزشی معتبر به نماینده دانشگاه تحویل داده می‌شود. بدیهی است در صورت عدم ارائه مدارک فوق به‌هیچ‌عنوان کارت شرکت در مسابقات تحویل داده نخواهد شد.


انتهای پیام/4107/4084/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته